falling down


Click here for Myspace Layouts

Saturday 24 November 2012

rutin harian aku di UKM

 INILAH LAMBANG UNIVERSITI TEMPAT AKU BLAJA

Setiap hari ,, bangun pagi gosok gigi guna Darlie . gigi putih sihat dan kuat . saya suka gosok gigi .. :)
ok ,, mula2 nak citer rutin klas dari hari isnin sampai khamis , jumaat xde sebab cuti . syoknya .. boleh rehat .. hari isnin ada kelas makroekonomi , APLIKASI KOMPUTER , dan foundation english . selasa : prinsip ekonomi islam , pengantar pengurusan .... Rabu : satu kelas je iaitu foundation english .... akhir sekali khamis : matematik untuk ekonomi dan perniagaan dan pembangunan diri .. hmm,, nampak macam sikit kan ??? memanglah sikit tapi banyak aktiviti lain yang aku kena join .. sangat memenatkan .. tapi walau macam manapun aku tetap gembira dapat duduk dan blaja kat UKM ni !!! lepas klas hari isnin dan selasa biasanya aku akan pergi makan kat kiosk FEP nasi kukus .. sedap ................!!! jom la datang situ makan ramai2 .. huhuhuu....
ramai juga orang yang datang untuk makan di kiosk fep terutama sekali pelajar fep ..
tapi ,, kalau hari lain ataupun hari yang aku x makan kat sini apalagi balik makan kat kolej la ...
TEMPAT TINGGAL AKU SEKARANG NI......
  contoh bilik yang disediakan ...
jadi kalau x makan kat kiosk aku makan kat kafe dia la .. :))
lagi-lagi pada hujung minggu memang aku makan kat kafe jela .. sekian saja dari saya :)

No comments:

Post a Comment