falling down


Click here for Myspace Layouts

Friday 16 November 2012

istanbul aku datang

salam ,,
hari rabu bersamaan 14/11/2012 aku pergi jusco bukit tinggi(jj) nak sambut harijadi seseorang yang istimewa .. aku pon dah belikan dia hadiah sebelum tu lagi .. kitorang bercadang nak tgk wayang .. hmmm ,, kami nak tengok cerita apa ye ?? jeng,jeng,jeng .... dan akhirnya kami pilih cerita       
 harap2 la syok .. :) .. haa ,, seperti yang diharapkan cerita nya memang syok .. romantik sangat .. saya suka ... lisa surihani yang comel ^^



dan tomok yang hurmm mengjengkelkan
 hahaha :p

nak tahu kenapa aku cakap dia ni menjengkelkan sebab apa ??
haa ,, meh sini nak bagi tahu ..
Dian(lisa) tu punya la sayang kat dia sampai sanggup pergi ke istanbul dan ambil kos kat sana dalam bidang fakulti bahasa semata-mata nak tunggu Azad(tomok) melamar dia dan ambil gambar kahwin di AYA SOFIA(istanbul) ..


 kebetulan masa tu dian kena cari rumah ,, tak boleh duduk dengan Azad dan kawan2 azad sebab diorang lelaki ,, maka Dian kena la cari rumah dan dia bertemu dengan seorang arab dekat situ lalu meminta tolong carikan tempat tinggal . tetapi orang tu telah tipu Dian dengan mengambil deposit 3 bulan sedangkan rumah itu telah disewa oleh seorang lelaki yang bernama BETO KHUSAIRY ..


setelah mereka bertemu secara tak sengaja pada suatu hari mereka asyik bergaduh dan Beto cuba untuk menghalau Dian keluar dari rumah itu . namun Dian sudah tiada tempat tinggal dan duit semua dah habis ,, maka dia merayu pada Beto agar benarkan dia tinggal disitu untuk beberapa minggu sementara dia menunggu lamaran Azad kekasihnya yang sudah bertahun-tahun .
Namun , setelah perkara ini diketahui oleh Azad dia menjadi sangat berang dan minta putus .
Dian menjadi sangat sedih dan Beto rasa bersalah lalu dia ingin tolong Dian memberitahu hal yang sebenar kepada Azad .. akan tetapi ,, perkara yang tak disangka-sangka berlaku .. azad punyalah marah gila-gila pada Dian tapi................tiba2 Melis muncul ketika itu dan beritahu bahawa dia adalah makwa kepada Azad .. seba tu lah aku cakap yang dia ni "MENJENGKELKAN"
nak tahu kisah selanjut nya .. tontonlah cerita ini .. :)
akhirnya siapakah yang menjadi pilihan Dian atas perkara-perkara yang telah berlaku ..
hmm, ok la aku bagi tahu akhirnya mestilah dia pilih Beto Khusairy ..
tamat ..... :)

No comments:

Post a Comment