falling down


Click here for Myspace Layouts

Tuesday 6 November 2012

EXAM di tinggalkan oleh pakcik bas $ PERMAS

pertama sekali aku nak cerita pasal diri ini ditinggalkan oleh pakcik bas ..
sampai hati pakcik tu tinggalkan aku sorang2 jalan kaki pergi "exam" ..
cam ni citer nye ,, pagi exam tu aku ngan member bilik nak g exam .. jadi kitorang bercadang nak jalan kaki jep  pergi DTAMS tu .. lepas beberapa minit kami berjalan tetiba bas lalu .. jadi ,, kitorang nak la naik bas tu .. pakcik tu bukak lah pinta tengah bas tu pastu kawan aku ni naiklah ,, tapi tiba masa aku nak naik ,, pakcik tu terus tutup pintu bas tu .. cdey sangat .. ketuk2 pintu pakcik tu tetap x bukak ,, apalagi aku buat la muka kecian tapi mungkin pakcik tu x nampak aku kt belakang ni ..
sebab ramai sangat orang dalam bas tu .. aku asik ketuk je pintu tu .. tapi dy terus je pergi meninggalkan aku .. aku dah x twu nak jalan ngn spe daa .. dah la x igt jalan nk g situ .. xjawab exam aku nanti .. bahaye2 ...!!!! aku pon mundar mandir jalan kat tepi tu .. tengok2 kalau2 de orang yang lalu situ nk g dtams jugak .. aku boleh join sekali ... hmmmm,,,,, tak lama kemudian ada la 2 orang lalu .. diorang dari KIY ... jadi aku tanya la diorang.. nak g same2 boleh ??? jom jela diorang cakap ..
alhamdulillah ada la juga kawan nak g sekali .. lepas 10 minit lega dah sampai .. boleh la jawab pekse ...hehehehe .....
yang ni kisah kedua pula ,,,
hari ini 6/11/12 aku nak pergi join program PERMAS ..  kelab anak negeri selangor ... kul 8 malam - 10.30 malam kat FSSK ...
tapi aku tak de kawan ..sebab diorang sume ada program masing2 .. aku takot nak g situ sorang2 .. sebab dah malam ..dengan banyak nya kes kejadian ragut sekarang ni ,, diugut lagi .. hisshhh~~ takotlah ..
hati ku pilu sebab nak pergi tapi x sampai hajat nya ..
dah la kali pertama "meeting" .. ada jamuan lagi bagai .. itu la yang paling bes .. dapat makan huhuhu :) .. tapi disebabkan x pergi xde la makanan nya .. :( ..
tapi xpe la .. lepas ni aku nak pergi la .. lagi pon aku da bayar yuran .. rugi kalau x pergi .. aku nak cari sape lg geng2 permas .. :)) ok .. sampai sini saja dulu .. by ..

No comments:

Post a Comment